Monday, May 7, 2012

lme tak updte blog:)...

mmmMmmM lme tak updte .. sejak2 nie bz je memanjang nun kje seni la ngan nk examnye lg .. urhh tkot glr ble sbot sal exm .. study p[on bpe kert je .. cmne la ak jwb exm..haaa~!! aku harap aku lulus semua .. insyallhah aku bleh .. fighthing !!!!! hehehe.. rini first day exm .. but aku tak exm coz rini perdgaan .. aku tak amek pon .. so relax la skit.. but esk BI ..  hop sgt ak leh jwb ... nervous gle ... ni bru exm diagnostik aku da tkot cm ne exm SPM nntie . exm penentu mse dpn aku .. arrhh ............BismillahhirohmanirrrahimYa Allah aku mohon kpada-Mu bg la aku berjaya dalam peperiksaan dan dalam hidup ku kelak ... dan berilah aku kesempatan untuk membalas jasa kedua ibu bapa ku yang telah mendidik dan membesarkan aku selama ni..Amin ~ .. mm aku harap jgk sume org berjaye dalam exm nntie ..mm k la myby skg aku da jrg updte blog nie .. i hve to cncntrte to my exm soon :) i have to stdy now.. no more plying .. no more mcg o call o whtever ... i have to focus of my study strt from now.. to all my frenz .. im sorry if aku wat salah kat korg .. aku mintaak maaf sgt .. n last but no list sesape yang mcg n aku ignore 2 pliz understnd me ... i really2 want to study ... if aku freea ku akn reply mcg korg ... hope korg tak terse lau aku asyik ignore korg .. mama selalu pesan" skg kte jgn pntgkan sgt kwn kte .. coz skg nie kte still mude tok mengenal makne kawan sejati .. tak sume kawan ade ble kte ssh tpi ble kte ketawa sume ad nun kte ... lau kte sia2kan waktu skg ni .. one day kte akn gagal n kawan2 kte skg nie takkan ade nun kte .. die buang kte jauh dri idop die.. sblm bnde 2 jd buatlah somethng tok mase dpn kte ..n lau dorg kje pangkat tggi . n kte kje yang enth pape tak mgkin die nk mengaku kte kawan yang die pena rapat dulu mgkin ade kwn yang mcm 2 tp senangkekte nk cri org yang mcm 2 dalam dunia skg ni ... mama ya akan selalu ingat ape yang ya selalu pesan walaupun kdg2 ya tak dgr ckp ma n ayh ya ttp syg ma n ayh .. bia la ape pon jd ya ttp ade nun ma n ayh .. doakan ya berjaye ma ayh ..
*** SAYA SAYANG MA N AYH SAYA SGT2***

No comments:

Post a Comment